~~ Urban Rivals Türk ~~

Tüm içerik herkese (misafirler dahil) açıktır. Bununla birlikte üye olmanız bizleri çok mutlu edecektir.

Heee yoook banane olmaycam ben diyorsanız tabiki buyrun; "Do not display again" tuşuyla devam edebilirsiniz =)

İyi eğlenceler !

Kard satmak için illa kredimi gerekior ??

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Kard satmak için illa kredimi gerekior ??

Mesaj  StreetFighter Bir Perş. Tem. 01, 2010 12:38 am

ne zaman kard satmaya çalışsam bir yazı çıkıyor ve credi almazsanız satış yapamazsınız tarzı bişey diyor sanırsam aynen yazıyı kopyalıyorum buyrun bakın:
To prevent cheating, the public and private sales (excluding sales to Kate) functions will be unlocked indefinitely after your first purchase of credits at the Shop (more information can be found in the Game Help section).
Yardım ederseniz çok makbule geçer Smile
avatar
StreetFighter
Master
Master

UR Nick : Orochi-Ryu
Mesaj Sayısı : 19
Yaş : 25

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kard satmak için illa kredimi gerekior ??

Mesaj  TheCharm Bir Paz Tem. 04, 2010 3:54 am

O işin özü kredi almazsan günde en fazla 1 tane satabilirsin eğer kredi alırsan sınırsız sayıda satarsın ve süre sınırıda yoktur
avatar
TheCharm
UR - Türk Mod.

UR Nick : TheCharm
Mesaj Sayısı : 50

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kard satmak için illa kredimi gerekior ??

Mesaj  StreetFighter Bir Paz Tem. 04, 2010 11:54 pm

Sağol ama ben 1 tanede satamıyorum 1 yazı geliyor sell e tıkladığımda sonra bakıyorum hala kard destemin içinde duruyor neyse ben yapamıyorum galiba tekrar sağol iyi oyunlar... Sad
avatar
StreetFighter
Master
Master

UR Nick : Orochi-Ryu
Mesaj Sayısı : 19
Yaş : 25

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kard satmak için illa kredimi gerekior ??

Mesaj  _APN_ Bir Perş. Eyl. 16, 2010 3:36 pm

beyler şu soruna bi çöüzm bulun bende de var ilerleyemiyorum Kate zengin oldu sayemde amq hiçbir satış yapamdan sürekli bu satış uyarısı geliyor.

_APN_
Novice
Novice

UR Nick : _APN_
Mesaj Sayısı : 1

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kard satmak için illa kredimi gerekior ??

Mesaj  ArMaD4 Bir Cuma Kas. 26, 2010 6:26 am

İlla credit gerekmiyor

http://urbanturk.darkbb.com/yardm-f10/kart-sat-t127.htm

sayfada açıkladım mod bu konuda rehber yapmazsa ben bi ara yapmayı düşünüyorum
avatar
ArMaD4
Novice
Novice

UR Nick : ArMaD4
Mesaj Sayısı : 4

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kard satmak için illa kredimi gerekior ??

Mesaj  Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz